Wybory konsumenta: impulsywne (niezamierzone)
- Szczegóły
- Kategoria: Materiały
- Opublikowano: 24-02-10
- Super User
Kupowanie impulsywne odnosi się do sytuacji, gdy konsument nie planował danego zakupu, a dokonał go pod wpływem nagłej chęci czy nawet przymusu. Badania obejmujące ponad 4000 konsumentów dowodzą, że ponad połowa wszystkich analizowanych przypadków należała do kategorii zakupów niezaplanowanych.
Znikające pieniądze
- Szczegóły
- Kategoria: Materiały
- Opublikowano: 23-02-10
- Super User
Pieniądze są tematem tabu. Zwykle się nie rozmawia o tym ile kto zarabia. Zazwyczaj nikt w pokoju nie wie, ile zarabia jego współtowarzysz. Jeden z Banków Niemieckich pokusił się o stworzenie programu, który nazwał psychologia pieniądza.
Strona 4 z 4
- start
- Poprzedni artykuł
- 1
- 2
- 3
- 4
- Następny artykuł
- koniec