Koniec pierwszego cyklu programu
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: 26-06-11
- Super User
Pierwszy cykl ogólnopolskiego programu edukacji konsumentów finansowych "W dorosłe życie bez długów" został zrealizowany w 24 technikach i szkołach zawodowych w Warszawie, w Gdańsku i w Łodzi. Wzięło w nim udział 1178 uczniów w wieku 16-19 lat.
Materiały dydaktyczne do edukacji konsumenckiej
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: 10-06-11
- Super User
W ramach ogólnopolskiego programu edukacji konsumentów finansowych "W dorosłe życie bez długów" przygotowano materiały dydaktyczne dla nauczycieli i uczniów. Podobnie jak w fazie pilotażowej, powstało w sumie 6 scenariuszy zajęć.
Ankieta dla nauczycieli: technologie w nauczaniu
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: 24-05-11
- Marcin Polak
Zapraszamy nauczycieli polskich szkół do udziału w badaniu poświęconym wykorzystaniu technologii informacyjno-edukacyjnych w nauczaniu, realizowanym w ramach innowacyjnego projektu dla szkół pt. Moj@ Edukacja. Chcielibyśmy poznać doświadczenia nauczycieli z codziennej pracy z TIK w szkole. Zebrane dane posłużą do sporządzenia raportu na temat wykorzystania technologii edukacyjnych w polskich szkołach. Prosimy o odpowiedź na zadane pytania - najlepiej byłoby, gdyby z każdej szkoły 2 osoby odpowiedziały na pytania: nauczyciel informatyki i nauczyciel innego przedmiotu.
Ankietę można wypełnić tutaj.
Szkolenia nauczycieli i współpraca ze szkołami
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: 26-05-11
- Super User
Podczas realizacji programu edukacji konsumentów finansowych "W dorosłe życie bez długów" odbyły się trzy szkolenia dla nauczycieli przygotowujące ich do udziału i realizacji programu w szkołach.
Dzieci i reklamy
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Opublikowano: 04-02-11
- Super User
Dzieci i młodzież są ważną grupą docelową branży reklamowej. Reklama od najmłodszych lat kształtuje postawy konsumenckie. Przekłada się to wprost na zachowania młodzieży i młodych dorosłych na rynku. To dlatego tak istotna jest rola szkoły i edukacji konsumenckiej, zwłaszcza w wymiarze edukacji młodych konsumentów finansowych.